Kineziológia, receptek, természetgyógyászat

Minden ami a testi és lelki harmóniánkat szolgálja

Tudatmódosító reggeli séták

 img_3066_2.JPG

Sokat gondolkodtam, hogyan tudnám magam kirángatni ebből a téli szürkeségből. Arra jutottam, több fronton támadok a tél, letargia, sötétség és szürkeség ellen.

Azt vettem észre magamon, hogy a napjaim rutinszerűvé váltak, csak a feladataimra koncentrálok, és túl akarok lenni a hétköznapokon hogy szusszanjak kicsit hétvégén. Reggeli rohanás, szokásos napi bevásárlás, vacsora készítés, tanulás, munka köröket futottam. Azután eszembe jutott, hogy mire jó ez? Mi van ha meg sem érem a hétvégét? Egy olyan dolgot várok, amit senki nem garantál nekem hogy eljön. Hagyom hogy elmenjenek mellettem az igazán fontos pillanatok? Mit tudok tenni hogy mindez megváltozzon?

Először is, a reggeliket szerettem volna megváltoztatni. A kapkodós, sietve bekapok valamit helyett egy kicsit ráérősebb, tudatosabb reggelizésre gondoltam, változatos ételekkel. Olyanokkal amiket még nem készítettem, ilyen nekem a tojáskrém.

fullsizerender_3.jpg

Teljesen feldobta a reggelemet, már ez a kis változás is. A receptet megtaláljátok itt a blogon. A kávéfőzést, kávéfogyasztást kicsit szertartásszerűvé tettem, köszönhetően új Brikka kávéfőzőmnek. Eszembe jutott mi lenne ha korábban kelnék fel, így jutna időm a nyugodt reggelire, merengős kávéfogyasztásra, és arra hogy több időt töltsek a kiskutyámmal. Nagyon nehezen ébredek, azt hittem kínszenvedés lesz, de már a második napon éreztem hogy sokkal pozitívabb vagyok! A reggeli szertartások után felkerekedünk Ramboval és sétálni indulunk. Nem átlagos séták ezek! Megfogadtuk, hogy rácsodálkozunk az ébredező világra ezekben a percekben. Ő leginkább a kacsákat, és a fűből áradó szagokat, én pedig a környezetet és a hangokat figyelem meg.

img_3068_1.JPG

 

Nem is értem eddig ez miért nem jutott eszembe. Alkalmat ad ez a plusz fél óra, hogy rendezzem gondolataimat, a sötéteket felismerjem és tudatosan elkerüljem, helyettük kellemeseket és pozitívakat válasszak. Sokat mondogatom magamnak, mennyire szerencsés vagyok, hálát adok az ajándékaimért(mint az egészségem, a családom,a lehetőségeim,barátaim), és mire beérek a munkahelyemre már jól is érzem magam a tél, a hideg és a rossz idő ellenére is.

Mindenkit buzdítok ezekre a tudatmódosító reggeli sétákra, hiszen tisztázhatod magadban mi a napod célja, mit szeretnél elérni. Gondolatban fel tudsz készülni az előtted álló kihívásokra, és tudatosíthatod magadban mennyire szerencsés vagy.

Amit kaptam ezektől a reggelektől:

-kreativitást: hiszen az intenzív fél óra séta a friss levegőn oxigénnel tölt fel, ezáltal az agyam is felfrissül, új gondolatokkal telítődik

-új meglátást, nézőpontot

-pozitív energiákat : kicseréltem a negatív gondolataimat, ezáltal a napjaim is kellemesebbek lettek, több jó dolog történt velem, többet mosolyogtam

-kellemes érzéseket ahogyan a tájat, környezetet szemléltem a reggeli csendben

-erőt az előttem álló feladatokhoz.

Sokkal jobban érzem magam, és jelentem Rambo kutya is! A kapcsolatunk szorosabbra fűződött a kis közös reggeli rituálék által.

Ezek apró változtatások, mégis mennyi mindenre kihatnak! 

RitA

 

Kineziológia, receptek, természetgyógyászat

Gyere és fedezzük fel az egészséges életmód örömeit és változatosságát. Jussunk el együtt egy olyan világba ahol öröm a főzés, ahol olyat eszünk amit magunk készítünk el csupa egészséges hozzávalókból, adalékanyag mentesen. Ne együnk meg olyan összetevőket amiket nem ismerünk, és fogalmunk sincs mi az. Kutassunk együtt a témában, gyűjtsük össze a jobbnál jobb recepteket és főzzük meg együtt őket humorral! Induljunk el a mozgás és a sportos életmód útján, és keljünk fel együtt a fotelből. Lépjünk ki a rutinból, és sokszor nevessünk, leginkább önmagunkon. Örülök ha velem tartasz! RitA

Friss topikok

Címkék

10 perc és eszel (1) advent (1) adventi koszorú (1) alma (1) almásmákos (1) bacon (1) bor (1) borsó (1) brokkoli (1) bruschetta (1) buci (1) chili (1) citromos húsgolyó (1) citromos leves (1) csicseriborsó (1) csípős (1) csípős kolbász (1) csirke (1) csirkepaprikás (1) csokiszabkeksz (1) cukkini (2) cukkinis tejszínes tészta (1) cukkini snack (1) cukormentes (1) daráthús (1) diétás sütemény (1) diós sütemény (1) durum (1) egészség (1) egészségesreggeli (1) egészséges snack (1) egészséges zsemle (1) egytál (1) energia (1) erdei gyümölcsös sütemény (1) feta sajt (2) finom (1) fitt (1) fittfood (1) fokhagymáshús (1) forralt bor (1) friss leves (1) fűszeres forralt bor (1) gomba (1) graham (1) gyors ebéd (1) gyors vacsora (1) gyümölcsös pite (1) hála (1) házi zsemle (1) hétvégi ebéd (1) inspiráció (1) joghurtos süti (1) joy (1) kakaós muffin (1) kakaós sütemény (1) kápia paprika (1) karácsony (1) karácsonyi sütemény (1) karaj (1) kefir (1) kelj korán (1) költséghatékony advent (1) köszönd meg (1) köszönöm (1) krémek (1) krémleves (2) krémsajt (1) krumpli (1) kukoricakrémleves (1) különleges leves (1) lecsó (1) légy boldog (1) légy hálás (1) lélek (1) life (1) magos rúd (1) magyaros (1) majoránna (1) mák (1) malachús (1) mozgás (1) nemet a depresszióra (1) nyírfacukor (1) olasz (1) öröm (1) ősz (1) őszileves (1) ötletek (1) paprika (1) paradicsom (2) pirítós (1) pite (1) pizza (1) pogácsa (1) pozitív (1) pulykagombóc (1) receptek (29) reggelek (1) reggeli (1) ropogós (1) rukkola (1) sajtos rúd (1) sajtos tejfölös tészta (1) saláta (2) sárgabarack (1) sós (1) sülthús (1) sült tészta (1) sütésnélkül (1) sütőtök (1) sütőtökkrémleves (1) tárkony (2) tárkonyos csirkeraguleves (1) tegyél magadért (1) tejszín (1) tejszínes (1) teljeskiőrlésű sütemény (1) teljes kiőrlésű (3) teljes kiőrlésű nokedli (1) teljes kiőrlésű rúd (1) teljes kiőrlésű tönköly tészta (1) tippek (3) tojás (1) tojáskrém (1) tök (1) tökmag (1) tönkölybúzaliszt (1) tudatos (1) túró (1) túrópizza (1) valamimeleg (1) változás (1) változtass (2) változtass t (1) vasárnapiebédnek (1) xilit (1) zabkeksz (1) zabpehely (1) zabpehelyliszt (1) zabpelyhes csirkemell (1) zöldborsó (1) zöldségleves (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása