Kineziológia, receptek, természetgyógyászat

Minden ami a testi és lelki harmóniánkat szolgálja

Fokhagymás malachús

fullsizerender_1_1.jpg

Még januárban sikerült ezt az isteni malachúst megsütni, és jelentem egyszerűen levezényelhető a folyamat!

Ha lehet és van időnk, előző este pácoljuk be a húst. Én a következőképpen készítettem:

a megmosott megtisztított malachúst (ami lehet comb vagy karaj) egy olajos páccal kentem be. Összetevői: 1 dl olívaolaj, 5 gerezd reszelt fokhagyma, 2 teáskanál majoránna. A húsokat egyenként sóztam, és feketeborsot őröltem rájuk.

Egy zsiradékkel kikent tepsibe tettem a hússzeleteket, majd fokhagymát dobáltam közéjük, és kis vizet locsoltam alá. Fóliával fedve sütöttem 180 fokon 1,5 órát, majd levettem és pirosodásig sütöttem.

Jó étvágyat hozzá!

RitA

Kineziológia, receptek, természetgyógyászat

Gyere és fedezzük fel az egészséges életmód örömeit és változatosságát. Jussunk el együtt egy olyan világba ahol öröm a főzés, ahol olyat eszünk amit magunk készítünk el csupa egészséges hozzávalókból, adalékanyag mentesen. Ne együnk meg olyan összetevőket amiket nem ismerünk, és fogalmunk sincs mi az. Kutassunk együtt a témában, gyűjtsük össze a jobbnál jobb recepteket és főzzük meg együtt őket humorral! Induljunk el a mozgás és a sportos életmód útján, és keljünk fel együtt a fotelből. Lépjünk ki a rutinból, és sokszor nevessünk, leginkább önmagunkon. Örülök ha velem tartasz! RitA

Friss topikok

Címkék

10 perc és eszel (1) advent (1) adventi koszorú (1) alma (1) almásmákos (1) bacon (1) bor (1) borsó (1) brokkoli (1) bruschetta (1) buci (1) chili (1) citromos húsgolyó (1) citromos leves (1) csicseriborsó (1) csípős (1) csípős kolbász (1) csirke (1) csirkepaprikás (1) csokiszabkeksz (1) cukkini (2) cukkinis tejszínes tészta (1) cukkini snack (1) cukormentes (1) daráthús (1) diétás sütemény (1) diós sütemény (1) durum (1) egészség (1) egészségesreggeli (1) egészséges snack (1) egészséges zsemle (1) egytál (1) energia (1) erdei gyümölcsös sütemény (1) feta sajt (2) finom (1) fitt (1) fittfood (1) fokhagymáshús (1) forralt bor (1) friss leves (1) fűszeres forralt bor (1) gomba (1) graham (1) gyors ebéd (1) gyors vacsora (1) gyümölcsös pite (1) hála (1) házi zsemle (1) hétvégi ebéd (1) inspiráció (1) joghurtos süti (1) joy (1) kakaós muffin (1) kakaós sütemény (1) kápia paprika (1) karácsony (1) karácsonyi sütemény (1) karaj (1) kefir (1) kelj korán (1) költséghatékony advent (1) köszönd meg (1) köszönöm (1) krémek (1) krémleves (2) krémsajt (1) krumpli (1) kukoricakrémleves (1) különleges leves (1) lecsó (1) légy boldog (1) légy hálás (1) lélek (1) life (1) magos rúd (1) magyaros (1) majoránna (1) mák (1) malachús (1) mozgás (1) nemet a depresszióra (1) nyírfacukor (1) olasz (1) öröm (1) ősz (1) őszileves (1) ötletek (1) paprika (1) paradicsom (2) pirítós (1) pite (1) pizza (1) pogácsa (1) pozitív (1) pulykagombóc (1) receptek (29) reggelek (1) reggeli (1) ropogós (1) rukkola (1) sajtos rúd (1) sajtos tejfölös tészta (1) saláta (2) sárgabarack (1) sós (1) sülthús (1) sült tészta (1) sütésnélkül (1) sütőtök (1) sütőtökkrémleves (1) tárkony (2) tárkonyos csirkeraguleves (1) tegyél magadért (1) tejszín (1) tejszínes (1) teljeskiőrlésű sütemény (1) teljes kiőrlésű (3) teljes kiőrlésű nokedli (1) teljes kiőrlésű rúd (1) teljes kiőrlésű tönköly tészta (1) tippek (3) tojás (1) tojáskrém (1) tök (1) tökmag (1) tönkölybúzaliszt (1) tudatos (1) túró (1) túrópizza (1) valamimeleg (1) változás (1) változtass (2) változtass t (1) vasárnapiebédnek (1) xilit (1) zabkeksz (1) zabpehely (1) zabpehelyliszt (1) zabpelyhes csirkemell (1) zöldborsó (1) zöldségleves (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása